Premiera Biblii E-biznesu 3.0 - Wszystko co musisz wiedzieć o E-biznesie!
Koniec zapisów nastąpi już wkrótce!
Ta wiedza jest Ci potrzebna jak nigdy wcześniej!
Jakie są korzyści uczestnictwa w wydarzeniu
1
2
3
4
5
6
Poznaj prowadzących wydarzenie
Maciej Dutko
Jak sprawić, aby oferty efektywnie sprzedawały?
Przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” , „Zen obsługi e-klienta” i „Targuj się!”. Właściciel firm: Evolu.pl, Korekto.pl i Audite.pl. Autor kilkunastu książek, pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób.
Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Michał Spławski
Jak sprawić, aby oferty efektywnie sprzedawały?
Przedsiębiorca i właściciel polskich marek Domeny.tv i MSERWIS. Ekspert ds. e-biznesu. Od ponad 17 lat prowadzi własną działalność na rynku e-commerce’u specjalizującą się w rejestracji domen na całym świecie, sprzedaży usług hostingowych i certyfikatów SSL oraz projektowaniu aplikacji internetowych. Od 2015 r. intensywnie rozwija swoją zagraniczną markę Dotinum, realizującą międzynarodowe projekty programistyczne. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Lehigh University w Bethlehem w USA oraz studiów MBA na Uczelni Łazarskiego. Wykładowca Uczelni ASBIRO, gdzie inspiruje do działania i udziela wskazówek innym przedsiębiorcom na temat rozwoju ich biznesów w internecie. Miłośnik podróży i ultramaratończyk.
Ilona Przetacznik
Marketing w mediach społecznościowych. O czym musisz pamiętać?
Radca prawny, przedsiębiorca, ekspert prawa online, e-commerce’u, RODO i umów. Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Ukończyła studia prawnicze i praktyki w Polsce i we Francji, aplikację radcowską w Krakowie, lean management oraz project management, co pozwala jej tworzyć nieoczywiste rozwiązania prawne. Autorka kursów online, wyzwań, e-booków i innych produktów elektronicznych. Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom poprzez szkolenia, wdrożenia RODO, sporządzanie umów. Przeprowadza bezpłatne autorskie audyty prawne stron internetowych i e-sklepów, szkoli online i offline, pisze do czasopism branżowych. Współpracuje z twórcami online, szerząc wiedzę prawną w świecie e-biznesu.
Piotr Motyl
E-biznes ponad granicami. Jak zacząć globalizację sprzedaży?
Przedsiębiorca z bogatym, ponad 19-letnim doświadczeniem w biznesie. Od 2012 r. mieszka na stałe w Tajlandii (Bangkok) i prowadzi swój biznes zdalnie, korzystając z rozwiązań globalnych. Od 2009 r. zajmuje się konsultingiem w e commersie. Założył 5 firm, w tym 3 poza Polską. Obsłużył blisko 100 000 klientów przez internet. Zorganizował największe polskojęzyczne konferencje na temat e-biznesu w Bangkoku i Singapurze. Traduje i inwestuje na giełdzie w Singapurze z dostępem do 52 rynków. Absolwent MBA i wykładowca Uczelni ASBIRO.
Marek Jankowski
Jakich błędów musisz unikać w e-biznesie?
Podcaster, przedsiębiorca, autor książek Mała wielka firma i Pułapki small biznesu. Były dziennikarz radiowy, pracował m.in. w RMF FM i Polskim Radiu. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców pt. Mała Wielka Firma. To najdłużej ukazująca się tego typu audycja internetowa w Polsce i jeden z najpopularniejszych podcastów biznesowych. Zdobywca nagrody Podcaster Roku 2017, a od 2018 r. członek kapituły przyznającej to wyróżnienie. Uczy, jak za pomocą podcastu wzmocnić swoją markę. W kursie wzięło udział już ponad 900 uczestników (stan na styczeń 2021)
Michal Lidzbarski
Jak zarabiać sprzedając wiedzę? Praktyczne porady.
Od 5 lat zajmuje się profesjonalnie tworzeniem i sprzedażą kursów internetowych dla klientów Web To Learn. Przeanalizował setki stron sprzedażowych, lejków marketingowych i szkoleń internetowych. Jest współwłaścicielem platformy Web To Learn, wspierającej sprzedaż kursów online. Poprzez to narzędzie autorzy tworzą ok. 3000 szkoleń internetowych, wygenerowali już 10 000 000 zł przychodu i obsługują prawie 70 000 klientów
Bartosz Langa
Growth hacking marketing czyli jak zaskoczyć klienta.
Nazywany Szamanem Marketingu. Strateg marketingowy, wykładowca MBA marketingu na Uczelni Łazarskiego i Uczelni ASBIRO. Założyciel agencji marketingowej balanGO.pl, w której razem z 10-osobowym zespołem tworzy strategie komunikacji, projektuje działania promocyjne i wprowadzanie nowych produktów na rynek. Praktyk biznesu, który swoją wiedzę testuje w prowadzonych przez siebie firmach, zarówno w branżach B2C, jak i B2B.
Marcin Godlewski
Jak zarobić na „lajwach” sprzedażowych?
Działa w obszarze online marketingu od 2006 r. Organizował kampanie marketingowe dla największej polskiej firmy zajmującej się rozwojem osobistym. Stworzył pierwszy polski portal ze szkoleniami online (MiastoSzkolen.pl), prowadził także pierwszą polską platformę programów partnerskich. Jest współtwórcą marki szkoleniowej w branży network marketingu. Pracował także jako CMO w pierwszej na świecie profesjonalnej aplikacji mobilnej wprowadzającej grywalizację do network marketingu. Ponadto działał w projektach z branży kryptowalut, pozyskując inwestorów na całym świecie. Współpracuje z małymi i średnimi przedsiębiorstwami w zakresie sprzedaży online, reklamy i prowadzenia działań w social mediach, również poza granicami Polski. Współwłaściciel agencji marketingowej Two Colours Agency.
Łukasz Marczewski
Analiza konkurencji w internecie
Na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem leadów oraz ruchu w internecie. Kiedyś usłyszał, że jest „ojcem remarketingu w Polsce”, „wybuchowym połączeniem big data i pozyskiwania klientów” czy „ojcem chrzestnym listy klientów BPG”, a wszystko to dzięki ciągłemu poszukiwaniu nowych rozwiązań i ich testowaniu.
Krzysztof Burzyński
Jakie mity mogą popsuć e-sprzedaż?
Pomocnik wizjonera. Pomaga przedsiębiorcom realizować ich wizjonerskie projekty poprzez doradztwo, szkolenia i techniczną pomoc. Siedmioletnie doświadczenie we współtworzeniu sieci sklepów dało mu spojrzenie na wiele zagadnień biznesowych oraz podstawy do zaangażowania się w różnorodne projekty, od content marketingu po koordynacje projektów. Autor kilku książek, m.in. Aktywacja. O budowaniu zaangażowanej społeczności online, Praktyczny poradnik dla rekrutujących.
Kamil Cebulski
Jak zabezpieczyć majątek e-przedsiębiorcy?
Przedsiębiorca, założyciel Uczelni ASBIRO
Andrzej Burzyński
Jakie są zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy?
Założyciel Akademii Rozwoju Przedsiębiorcy (od 2006 r.). Dziennikarz radiowy w Kontestacja.com (2011 – 2016). Prowadził programy na temat przedsiębiorczości w telewizji TBN Polska (czerwiec – wrzesień 2017). Trener biznesu, mówca konferencyjny, wykładowca uczelniany (MBA Uczelnia Łazarskiego, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Akademia Leona Koźmińskiego, Uczelnia ASBIRO). Autor książek: Produktywny przedsiębiorca™, Od pasji do biznesu™, Życie pełne pasji, Przebacz i uwolnij siebie™. Aktywny inwestor w nieruchomości. Prywatnie mąż i ojciec dwóch synów.
Marcin Pieleszek
Bezpieczeństwo technologii IT w e-biznesie
Przedsiębiorca, pomaga firmom stosować bezpieczne i efektywne biznesowo narzędzia IT, ze szczególnym uwzględnieniem pracy „w chmurze”. Autor książki Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie. Poradnik bezpieczeństwa IT dla każdego, w której przedstawił nie tylko zagrożenia, ale również procedury wdrożenia krok po kroku narzędzi, które im przeciwdziałają. Twórca kilku projektów przybliżających w sposób przystępny wiedzę z dziedziny funkcjonalności i bezpieczeństwa technologii IT (EasyITsecurity.pl, „Minuta bezpieczeństwa w sieci”, Easyoffice365.pl). Wspólnie z Michałem Spławskim jest gospodarzem podcastu o e-biznesie Złapani w sieć. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, autoryzowany trener technologii Microsoftu. Wykładowca uczelni biznesowych. Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia. W ostatnich latach koncentruje się na programie „Bezpieczny pracownik”, kształtującym odpowiednie nawyki w zakresie bezpiecznego obcowania z technologią IT.
Mikołaj Lech
W jakich sytuacjach ochrona wzorów przemysłowych jest fundamentalnie ważna?
Rzecznik patentowy, prawnik, autor nagrodzonego przez Urząd Patentowy RP. Specjalizuje się w tematyce związanej z prawną ochroną marki, prawem autorskim i zwalczaniem nieuczciwej konkurencji. Na co dzień pracuje w rodzinnej Kancelarii Patentowej LECH.
Michał Kosel
Czy można się zabezpieczyć przed porażką w e-biznesie?
Wykładowca na studiach licencjackich i MBA na Uczelni ASBIRO w Warszawie, wykładowca LEM przy Instytucie Misesa oraz doradca na Uniwersytecie Opolskim w formie eksperta z sektora prywatnego. . Założył fundację, która wspiera pasjonatów na rynku pracy i buduje dla nich struktury do rozwoju tak, aby nie zabiła ich papierologia i zawiłe prawo. Prowadzi również kancelarię Irbis, zabezpieczającą tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję, przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Na przestrzeni 2017 – 2020 kancelaria ochroniła prawie 500 przedsiębiorców narażonych na kontrole, kary i nadużycia. Ma własny program na platformie PolskiFitness.TV.
Startujemy za
Nie czekaj na ostatią chwilę
Czas na zapisy jest ograniczony dlatego zapisz się już teraz na to specjalne wydarzenie abyśmy nie zaczęli bez Ciebie